Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 30 czerwca 2014

eMKa w DT AltairArt

Dzisiaj nie dodam żadnej pracy, dzisiaj będzie post z "nowinkami".
:)
Po pierwsze, od jakiegoś czasu zauważam literówkę w moim blogowym "nicku". Zamiast "Magdzik", często widywałam "Madzik"... Żeby zapobiec tego typu sytuacjom, od dziś w blogowym świecie będę funkcjonować jako
I choć Blogger nie rozróżnia dużych i małych liter i uparcie na moim blogu wyświetla EMKA drukowanymi literami (w profilu już jest poprawnie), to ja - równie uparcie - od dzisiaj jestem eMKa... Skąd pomysł na taki, a nie inny "nick"? Po prostu... MK to moje inicjały...
:)
Mam nadzieję, że teraz już nikt mnie z nikim nie pomyli...
:)
Czytając tego posta, pewnie zastanawiacie się dlaczego ja się tak uśmiecham...
Otóż... Spotkał mnie niesamowity zaszczyt...
:D
Tak, tak... Dobrze widzicie, ja tez nie mogłam w to uwierzyć, ale...
To jestem ja... Podumałam, podumałam, trochę ze strachem, ale się zgłosiłam i od dziś, razem z wspaniałym zespołem, będę współtworzyć bloga  AltairArt!
 Przeogromnie się cieszę, że moje starania i praca zostały docenione i że dostałam taką szansę!
Mam nadzieję, że będę miała całe mnóstwo pomysłów na inspiracje dla Was i, że podołam "obowiązkom"!
Dziękuję raz jeszcze!
:)
Ciekawi z kim będę w zespole? No to szybciutko, zapraszam na AltairArt! Tam możecie sprawdzić kto jeszcze będzie Was inspirował!
;)

Do zobaczenia

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)