Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 1 maja 2014

W życiu piękne są tylko chwile...

Wiosenna, bo jakże by inna, 
skoro na urodziny w maju...?
;)
 Dzisiaj zdecydowanie więcej zdjęć...
I zdecydowanie więcej szczegółów...
;)
 Stempelek oczywiście od Joli
 Kursik, jak wykonać takie kwiatuszki dzwoneczki, 
znajdziecie TUTAJ
:)
Ja swoje wykonałam z kwiatków wyciętych dziurkaczem, nie wykrojnikiem...
;)
 Polubiłam swoje "nibykaczeńce"...
...więc dałam ich troszkę na kartkę...
;)
 Swoje miejsce znalazły też pączusie, kokardki z dratwy...
 No i...
...pręciki!
Ostatnio nie mogę bez nich żyć bo dodają niesamowicie uroku pracy
:)
 Mnie się bardzo podoba!
:)
 Tło karteczki, to "lewa" strona papieru Kwitnące Fantazje MK 06KF, więc kartkę zgłaszam na:

(obowiązkowe użycie kolorów: zielony, żółty, brązowy - od siebie dodałam jeszcze niebieski)

oraz


Do zobaczenia

7 komentarzy:

  1. Niesamowicie wiosenna praca! Bardzo podobają mi się te dzwonkowe kwiatki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawitałam do Ciebie na blog, miło tu, chętnie zostanę na dłużej,
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na bloga , na moje urodzinowe candy i na mój fanpage na fb.
    Pozdrawiam majowo. Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujaca kreacja :) Czy mozesz podac nazwe papieru Magicznej Kartki jakiego uzylas ? Dziekuje za udzial w zabawie z Magiczna Kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam w poście jakiego papieru użyłam i podlinkowałam go :) "Tło karteczki, to "lewa" strona papieru MK 06KF". To ta delikatna strona bez kwiatków... ;)

      Usuń
  4. Cudowna praca! Piękne kwiaty!
    - jot.be.gie DT Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i śliczne kwiatki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)