Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 10 maja 2014

Gościnne występy w Altair Art

Kilka dni temu zostałam wyróżniona jako osoba, która w ciągu pół roku zgłosiła na wyzwania w Altair Art najwięcej swoich prac. W nagrodę mogłam wybrać sobie jedną z kolekcji ich papierów - Falling Stars lub SnakeSkin. Oprócz tego mogłam wystąpić jako "gościnna projektantka". Jako zadanie wybrałam sobie stworzenie pracy-inspiracji do nowego wyzwania mapkowego...
:)
 Mapkę troszkę zmodyfikowałam, obróciłam ją o 90°, zgodnie ze wskazówkami zegara. Jako tło wykorzystałam papier Leaves z kolekcji Summerwine i tak oto powstała kartka bezokazyjna, czyli nadająca się na wszystkie okazje!
;)
Ciekawi jak wygląda mapka...?
Zajrzyjcie koniecznie TUTAJ
:)
 Kwiatuszki... Ręcznie robione, absolutnie! Ale... długa historia z nimi, tak samo jak długo leżał wykrojnik, z którego je wycięłam bo nie bardzo wiedziałam jak zabrać się za kwiatki z zestawu Marianne Design CR1201, aż zobaczyłam dzieciowe karteczki u Moni, na których znalazły się kwiatki z właśnie tego wykrojnika... Postanowiłam i ja zrobić podobne.
:)
  Na kartce nie mogło też zabraknąć pączusia - choćby jednego, pręcików, malutkich półperełek i kokardki sznurkowej...
Serduszko zembossowane na zimno i pociapane białą farbką...
:)
Całość potuszowana i delikatnie ciapnięta biała farbką po brzegach...
:)
Mam nadzieję, że kartka się spodoba i uda mi się nią kogoś zainspirować...
Tym razem jako...
...serdecznie zapraszam do zabawy z mapką!
Być może i ja pokuszę się o zrobienie jeszcze jednej kartki do tej mapki bo jest naprawdę przyjemna, a dzisiaj otrzymałam już paczuszkę z wybraną przez siebie kolekcją papierów SnakeSkin! Co mogę o nich powiedzieć...? Cudne, delikatne kolorki! Zobaczcie sami!
:)
Do zobaczenia


3 komentarze:

  1. Śliczna kartka i piękne kwiatuszki :) Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, ale to już pisałam :) w mailu.
    Dziękujemy za gościnny udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)