Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 18 lutego 2014

Może serduszko...?

Jestem sobie słodki Misio mały... 
 ...niosę Ci serduszko czerwone...
 Droga długa przede mną...
...czasem usiąść i spocząć muszę...
...czasem zdarzają się też wywrotki...bo serduszko mi drogę przysłania i ciężkie jest troszkę...
...bo choć bez kości... toż to kawał mięsa! 
;)
I chwile zwątpienia też bywają...
 Nie poddaję się jednak! 
Dzielnie wstaję i niosę je dalej...
A jak już przyniosę serduszko do celu... 
Usiądę i będę siedział obok bo serduszko dla Ciebie przyniosłem...
...tylko plecki sobie wesprę, bo ciężko mi troszkę...
:)
A na koniec... pokażę Wam jeszcze jaki malutki jestem, jak sobie siedzę...
...w mamusinych dłoniach...
:)

Ostatnie zdjęcie wędruje na wyzwanie w Art-Piaskownicy "MIŁOŚĆ"


Do zobaczenia!
:)


7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)