Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 28 stycznia 2014

Niebiesko mi :)

Czy ja już mówiłam, że nie lubię niebieskiego...? Nieee? To właśnie mówię... Nie lubię niebieskiego, a tym bardziej, nie lubię z niebieskim pracować... Ale mam nadzieję, że jakoś udało mi się jakoś z nim uporać...
 Z zewnątrz - jak zwykle - niepozorny...
:)
 Troszkę kwiatków, troszkę błyskotek, napis (oczywiście od Joli) i motylek...
:)
 ...a w środku, drzewko szczęścia.
:)
I więcej kwiatów...
:)
 Na każdej ściance, życzenia z przesłaniem...
...szczęścia...
:)
 ...zdrówka...
 ...miłości...
...i pieniążków.
A na samym środeczku - własnoręcznie zrobione -drzewko szczęścia...
...z błyszczącym grosikiem na środku.
:)
Szczypane róże. Robione wg. kursu Asi, tylko z innych wykrojników
:)
I moje margaretki...
...na które kursik, znajdziecie w poprzednim poście
:)
To wszystko w środku box'a, a na wieczku, oprócz kwiatków...
 ...znalazło się miejsce i dla motylka wytuszowanego i polakierowanego, jak tutaj....
...i dla kilku błyskotek...
:)
Box'ik dotarł już na miejsce.
Podoba się, mam nadzieję, że i Wam się spodoba...
:)

Wykorzystane materiały, to m.in.:

Do zobaczenia


8 komentarzy:

  1. Jest wspaniały świetnie dobrane radosne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny boxik,zabawny,optymistyczny i dużo sie na nim i w nim dzieje. Ciekawy pomysł z umieszczeniem wewnątrz drzewka szczęścia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy Ty wiesz że ja też nie lubię niebieskiego? Ale jak zwykle Ci sie udało i jest cudny:-) dziękuję Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super boksik :) Pomysłowe wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, śliczne kolorki a pomysł z drzewkiem wyśmienity :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło Ci super, jak na niebiesko-wstręt:D Zapraszam do siebie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER box ;))
    Ja kocham niebieski i jego odcienie.
    Pozdrawiam balerinka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)