Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 20 listopada 2013

Pierwsza świateczna...

Na wszystkich blogach sezon świąteczny już rozpoczęty, więc i u mnie dzisiaj pierwsza kartka świąteczna z ptaszorkowym stemplem...
:)
Poznajecie papierki? Tak, tak - to pieczary!
  Już od jakiegoś czasu leżały i mnie i czekały na pocięcie...
:)
Zdjęć nie za wiele, ale kilka szczegółów jeszcze pokażę...
 Oczywiście nie mogło zabraknąć bukiecików z różyczek... 
Większość robiona własnoręcznie oczywiście...
;)
 Listki oszronione mgiełką 13@arts
;)
Jest też śnieg... 
Nazbieramy w zeszłym roku i schowany do słoiczka...
;)
 
...błyskotki, perełki i koroneczka...
 Karteczka powstała według mapki z wyzwania # 20 CRAFTfun'u
:)
Karteczkę zgłaszam tez na:

 - wyzwanie # 26 BINGO w 123 scrapuj Ty - rządek, który wybrałam to STEMPEL + PEREŁKI + WSTĄŻKA
- wyzwanie # 19 BINGO w sklep-ewa - rządek, który wybrałam to PEREŁKI + STEMPEL + KORONKA

Użyte materiały:


Do zobaczenia

11 komentarzy:

  1. o kurcze... no robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka wyszła pięknie, tak elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, bardzo mi sie podoba, zwlaszcza kwiaty...przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie spadł prawdziwy śnieg! Kartka jest naprawdę przepiękna. Doskonale dobrane dodatki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  5. potwornie podoba mi się połączenie pieczarek z czerwienią w Twoim wydaniu!
    dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kartka jest śliczna delikatna, wszystko w niej jest takie dopieszczone :) ...no i ten śnieg z ubiegłego roku...cudo:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123...

    OdpowiedzUsuń
  7. super !!!! Dziękujemy za wziecie udziału w wyzwaniu 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna :) Kolorystyka piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)