Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 14 listopada 2013

Jak w motylarni...

Dzisiaj box'ik jakiego jeszcze u mnie nie było.
...pełen motyli...!
:D
Ktoś ma ochotę policzyć?
;)
 Jak widać - box'ik jest na osiemnastkę dla młodej kobietki...
;)
 ...z papierków Galerii Papieru z kolekcji "Jutrzenka", w delikatnych, dziewczęcych kolorach...
;)
 Kwiatki i osiemnastki delikatnie połyskują, od perłowej mgiełki 13@rts
:)
 Motylki... trochę pracy nad nimi było, ale myślę, że warto było
:)
 Jest też bilecik - z motylkiem - a jakże by inaczej!
;)
 Miejsce na kasę - za pewne będzie jej więcej, tylko... w moim portfelu pustka podczas sesji zdjęciowej 
;)
 ...i dużo motyli...
;)
A także pręciki, własnej produkcji..
;)
Mam nadzieję, że się spodoba...

:)
 Czas zabrać się za kartki świąteczne!
 Do zobaczenia

14 komentarzy:

  1. uwielbiam fiolet,róż i motyle.Całość genialna bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo moje ;) świetny box- na pewno się spodoba :) Cieszę się, że tu trafiłam bo cudnie u Ciebie - w wolnej chwili pooglądam i się pozachwycam ;)
    Pozdrawiam serdecznie - Iwona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny box, motyle genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!! Motylki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Uwielbiam motyle - a te Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kartkę na facebooku, rewelacja jak dla mnie, a te piękne motyle, ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudny, wszystko takie jak w moich wymysle. Teraz już tylko czeka na opinię jubilatki. Dziękuję Madzia raz jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny motylkowy boksik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne pręciki stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyciły mnie te motyle. Dziękuję za udział we wtorkowych inspiracjach kolorem

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny prześliczny powód bym żałowała, że nie mam takich talentów i czasu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)