Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 12 listopada 2013

B & W

...czyli...
...na którą udało mi się zapisać - właściwie - po czasie...
A moją para wymiankową została sama organizatorka - Ania.
Miałam dla niej przygotować niespodziankę, mam nadzieję, że się udała...
:) 
Dziś jest finał, więc mogę pokazać co, oprócz słodkości (bo tych nie obfociłam),
 przygotowałam dla Ani
:)
 Czarno - biały notesik z embossowanym motylkiem
:)
 Czarno - białe kolczyki zapakowane w czarno - białe pudełeczko
:D
 I czarno - biała motylkowa kartka
;)
 Mam nadzieję, że się spodoba
:)
Do zobaczenia


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)