Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 23 września 2013

Wyniki Candy i Candy Zlotowe RSS

Czekacie...? 
:)
No to już...
Zaczynam... 
:)
Zanim jednak podam wyniki mojego Candy, chciałam Wam wszystkim podziękować za komentarze. Zarówno za te z życzeniami i ciepłymi słowami i jak i za te bez życzeń... 
Nie spodziewałam się tylu chętnych osóbek, więc tak jak obiecałam, do...
...wycinanek...
...wstążeczek...
 ...różyczek...
 ..perełek, dżetów i innych drobiazgów...
 ...dokładam...
...jeszcze kilka wycinanek, niestety musicie uwierzyć na słowo bo wrzuciłam od razu do woreczka i już nie wiem, które to były oraz kilka odbitek stempelków - świątecznych, bo święta tuż, tuż i już pora zaczynać z produkcją kartek świątecznych oraz jeszcze troszkę samoprzylepnych dżetów i tego już nie zapomniałam obfocić!
:)
Mam nadzieję, że się przyda...
...a komu...?

...

...

... jeszcze ja szybciutko wskakuję do kolejki :D
pozdrawiam

Gratuluję!
 Na @ podaj proszę adres do wysyłki paczuszki
:)
A pozostałym serdecznie dziękuję za zabawę i życzę powodzenia na przyszłość! 
A teraz idę spokojnie pooglądać Wasze blogi, bo widzę duuużo nowych 
;)

Ale zanim, jeszcze i ja zapiszę się na Zlotowe Candy RSS
:)
...może uda się i mi...? 
;)

Do zobaczenia

17 komentarzy:

  1. Justyna ma farta ;) gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I my gratulujemy:)) i dziękujemy za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje Justynko. Dzieki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Justyny - wspaniały prezent .
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Justyny :-))) Piękne cukierki przygotowałaś . Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, przegapiłam wyniki, ja to mam refleks. Dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)