Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 12 września 2013

Doceńmy rękodzieło!

"Dawno temu w Paryżu modna dama udała się do modystki aby zamówić nakrycie głowy ostatni krzyk mody. Modystka owo nakrycie wykonała zużywając 5 metrów wstążki. Kiedy dama usłyszała cenę z oburzeniem zawołała: Co!!!! 300 franków za 5 metrów wstążki!!?? Pani chyba oszalała! Na to modystka kilkoma sprawnymi ruchami rozpruła piękny czepek, zwinęła wstążkę podała oburzonej damie i powiedziała. Zapłata jest za moje umiejętności i prace, wstążkę daje pani gratis!"


 Zdjęcie i fragment zaczerpnięte z bloga Lore Art

2 komentarze:

  1. Karteczkę z taką informacją powinnyśmy umieszczać przy każdej przez nas zrobionej pracy :) Może wtedy doceniono by poświęcony przez nas czas i nasze umiejętności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opowieść. Niestety w naszym pięknym kraju nie ceni się rękodzieła uważając to za stratę czasu. Wielka szkoda.Pani prace bardzo mi się podobają i będę zaglądać. P.S. zauważyłam mojego bloga(decoupage Małej Mi, który zmieniłam ostatnio na madebynolanna ) w Pani zakładach. Bardzo mi miło. Szkoda tylko, że anonimowo Pani zaglada/ła. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)