Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 13 września 2013

Candy w piątek - trzynasty dzień września...

Czy piątego trzynastego musi być pechowy...? 
Oczywiście, że nie! 
A jeśli dla kogoś ten dzien był pechowy - ode mnie - na zakonczenie dnia...
...miła niespodzianka...
:)

Ogłaszam urodzinowe candy!
Hmm... nawet podwójnie urodzinowe!
;)
 Nie miałam zbytnio czasu na przygotowanie jakiejś mega paki, 
ale udało się na szybciutko zgromadzić małe co nieco...
Myślę, że każdemu się przyda taki zestawik...
:)

Aby wziąść udział w moim candy, należy:
- zamieścić podlinkowaną fotkę (tą wyżej) u siebie na blogu, może też być osobny post
-  w komentarz pod tym postem wyrazić chęć wzięcia udziału w candy
- zostać obserwatorem mojego bloga

Czas na zapisywanie się macie do końca Pierwszego Dnia Jesieni (czyli do północy 22-ego września).
Nagrodę wylosuję 23-ego września... *
A do paczuszki dla zwycięzcy, wrzucę...
:)
 Troszkę wycinanek...
:)
 Specjalnie na tę okazję przyszykowałam też troszkę różyczek...
...takich made by me...
:)
 Troszkę wstążeczek...
:)
I troszkę ozdóbek - kropelki, perełki, dżety i błyskotki...
;)
 Jeśli ilość chętnych mnie zaskoczy, 
nie wykluczam też dołożenia jeszcze czegoś...
;)

* Zastrzegam sobie prawo do przełożenia terminu losowania, z przyczyn losowych.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!
:)
Do zobaczenia

48 komentarzy:

  1. 13 piątków my zdecydowanie NIE lubimy, więc być może jest to szansa na zmianę nastawienia :)

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko oczywiście się przyda, więc biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrody są tak cudowne, że nie mogę się oprzeć i muszę ustawić się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się i od razu piszę, że dla mnie piątek 13 nie był pechowy... :)i może mi przyniesie szczęście w Twoim Candy ... pozdrawiam i zapraszam do mnie na wymiankę czarno - białą ...
    http://aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się ustawiam :-))) Na scrapki wykrojnikowe zawsze jestem chętna :-)))Jeżeli podwójnie urodzinowe to życzę wielu inspiracji, czasu na realizację pomysłów oraz wielu obserwujących i komentujących osób :-))) Obserwuję jako Ewinka,ale banerek umieszczę na swoim aktualnym blogu :-)))Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ustawiam się w kolejce po takie cudne przydasie, a banerek znajdziesz tu: magduskowe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja spróbuję szczęścia u Ciebie :)Takie cudowności przygotowałaś:)Spełnienia marzeń życzę Wielu pomysłów twórczych :D Pozdrawiam http://justyna-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę przejść obojętnie :) baner już jest na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekończącej się radości tworzenia i spełnienia wszystkich marzeń Ci życzę. =)
    Twórczy, przydasiowy raj. ^^
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :)) p.s piękne masz tło bloga :) a po te słodycze ustawiam sie z miłą chęcią :) pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia najskrytszych marzeń ;)
    Staję i ja w kolejce :-) oferując również udział u siebie na przydasiowym Candy ;-)
    http://magialekanto.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Trafiłam tu całkiem przypadkiem i już pozostanę;) Wszytskiego najlepszego z okazji urodzin. Z chęcią przyłączę sie do zabawy.
    Banerek na moim blogu już jest http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na przykład urodziłam się 13 i za pechowe te dni raczej nie uważam :) wręcz przeciwnie :) Życzę wszystkiego najlepszego i ustawiam się w kolejce :) Zaobserwowałam z miłą chęcią a banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach to i ja zapisuję się tutaj po te cudeńka! I składam najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin :) Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga, gdzie znajduje się banerek o candy: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super candy, oczywiście że się zgłaszam:) obserwuję od dawna:)pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. SZCZEGÓLNIE CIESZĘ SIĘ NA KWIATKI, MAM OSTATNIO NA ICH PUNKCIE NIEZŁEGO BZIKA. mOŻE MI SIĘ UDA WYGRAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  18. oj marzą mi się śliczności:) warunki spełnione więc staje w kolejce:) http://jagatakrr.blogspot.com/ tutaj banerek:) i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały prezent - z wielką nadzieją o nim pomarzę.
    Obserwuję; baner na blogu http://terenias.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się z wielką chęcią
    baner na moim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro podwójne urodziny, to ślę podwójne życzenia i dopisuję się do listy marzycieli ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. z wielką przyjemnością ustawiam się też ja ;) a ze ja urodziny mam we wrześniu to może mi się poszczęści :) baner na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zaproszenie :) Wycinanek nigdy dość, a Twoje różyczki kuszą oj kuszą, więc bardzo chętnie zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Chociaż ostatnio mi nie sprzyja. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za zaproszenie do zabawy, chętnie wezmę w niej udział :) wspaniałe przydasie, szczególnie różyczki :) dołączam do obserwatorów i wklejam banerek na pasek boczny.
    Pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. więc i ja się dołączam do grona oczekujących na werdykt :D

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mojego candy!
    www.mojepapierowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Skuszę się i ja śliczne przydasie nitkapanipee.blogspot.com obserwuje i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności! chętnie wezmę udział i zapraszam do mnie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj serdecznie, jestem poraz pierwszy u Ciebie i za pewne nie ostatni. Najpierw zanim wezmę udział w Twojej zabawie- chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze-naj naj naj lepsze..słońca, uśmiechu, tworczości i spełnienia marzeń tych małych i tych wielkich..A CANDY przygotowałaś śliczne. Dla mnie wycinanek nigdy dość, bo nie mam maszynki więc..bylabym przeszczęśliwa, gdyby mi się udało wygrać. A 13, jest dla mnie szczęśliwa...mieszkam pod takim numerem i jest mi ok:)Pozdrawiam, banerek u mnie na blogu http://kleksowy.blogspot.com/ na który serdecznie już teraz Cię zapraszam i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ... jeszcze ja szybciutko wskakuję do kolejki :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. i piszesz ,że to nie mega paka a ja tu widzę sporo cukierasków , pewnie ,ze chętnie się zapisuję w kolejeczce po nie

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja ustawiam się w kolejce :)
    Podwójne życzenia, na podwójnie urodzinowo :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście zgłaszam się, bo przydałyby mi się takie cudeńka. Obserwuję, a podlinkowany baner jest tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączę do towarzystwa życząc podwójnie wszelkiej pomyślności: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne te przydasie :) Ja też chętnie ustwię się po nie w kolejce. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie zapiszę się na candy baner na pasku mojego bloga http://siljia.blogspot.com/ obserwuje jako marta jung

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle pięknych przydasi :) zapisuję się i chętnie obserwuję (Maria84) Banerek na pasku bocznym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie i ja dołączę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze ja! :)
    Zgłaszam się:)
    Banner - http://Jeeverlly.blogspot.com
    Obserwuje bloga jako - Dalia Klaudia

    Pozdrawiam Klaudia! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Udało mi sie na sam koniec, nie wiem, jak mogłam przegapić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, świetny zestaw! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z miłą chęcią dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatni dzień i ostatnia chwila :) za chęcią się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  45. super...moze w końcu mi się poszcześci...
    obserwuje jako Julka H.
    banerek na muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale ogonek :) To hop siup jestem i ja. Bardzo mi się tu podoba więc zostaję, obserwuję i zapraszam do siebie www.papierowykolorowy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)