Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Chwalę się :)

Jakiś czas temu wygrałam zabawę na FB
:)
Dzisiaj przyszła do mnie nagroda od Przyda-się
Zobaczcie jakie cuda!
:D
Papierki 
:) 
 Różyczki
:D
 Ćwieki - boskie są!
Aż szkoda, że ex-box'a już skończyłam
(pokażę go za czas jakiś ;) )
:)
 I zgrabniutki, malutki pistolecik na klej
;)
Dziękuję!
:)

2 komentarze:

  1. Gratulacje Magda ! Wszystko się przyda. Tak trzymaj i do przodu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdzik, a Ty mnie wymyśl coś zajebiście niebieskiego do włosów na wesele! Kochana, bo ja furii dostaję, mam być świadkową i weszłam już w posiadanie niebieskich szpilek do złotej sukienuni. Ratunku, błagam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)