Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 1 czerwca 2013

Wyniki Serwetkowego Candy

Dzień dobry! 
:)
Wiem jak niecierpliwicie się czekając na wyniki, 
więc z samego rana je podam 
:)

Ale najpierw, chcę złożyć życzenia wszystkim dzieciom - tym dużym i tym małym 
;)

Kolorowych snów...
Uśmiechu od ucha do ucha...
Pięknych bajek na dobranoc...
Własnego pieska i kotka...
Co dzień nowych przygód...
Butów siedmiomilowych...
Gwiazdki z nieba...
Wspaniałych przyjaciół...
I wesołej rodzinki...

A teraz, dokumentacja losowania
;)

Tak, tak, dobrze widzicie...
Wylosowałam dwie osoby spośród 13, które zostawiły komentarz i obie dostaną takie same zestawy
:)
Wylosowane osoby to: 

Chętnie się ustawiam w kolejce :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/"  

zapisuję się z przyjemnością:)"

Danusiu i Weroniko!
Wy macie dzisiaj wyjątkowy Dzień Dziecka!
Gratuluję i poproszę o Wasze adresy na @!
:)





8 komentarzy:

  1. Gratuluję Szczęściarą :-)
    Dziękuję za zabawę i życzę miłego Dnia Dziecka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Danusi i Weroniki:) Pozdrawiam i życzę radosnego świątecznego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak się strasznie cieszę!!!!:) To faktycznie wyjątkowy Dzień Dziecka!!!:):):) Adresik zaraz wysyłam, a Tobie również wszystkiego co najlepsze z okazji dnia Dziecka, spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresik już wysłałam, tylko zapomniałam dodać, że często zdarza się, że maile które wysyłam trafiają do spamu:) Nie wiem, czemu tak się dzieje:)

      Usuń
    2. Tam też właśnie znalazłam maila od Ciebie... ;)

      Usuń
  4. :D Oj nie spodziewałam się, bardzo Ci dziękuję i cieszę się jak dziecko :) Zaraz pędzę wysłać adres :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)