Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 28 kwietnia 2013

III Urodziny bloga - CANDY

Dzień doberek! :)

Jak obiecywałam - wróciłam cała i... no właśnie... niekoniecznie zdrowa - dopadło mnie MEGA przeziębienie! Żeby tylko mega!? Można je chyba nawet zaliczyć do GIGA! 
Ale spokojnie - nie zapomniałam o Was i o urodzinach mojego bloga
:)
Tak, tak - niedługo minie 3 (słownie: trzeci) roczek mojego bytowania w świecie Bloggera. Z tejże okazji mam dla Was troszkę cukierasków. Tym razem do rozdania coś - czego jeszcze nie rozdawałam! Candy specjalnie dla tych, którzy już zajmują się decoupage'm bądź dopiero "czają" się i chcieliby spróbować tej metody ozdabiania przedmiotów.
:D
Tadaaam! 
Zapraszam na 
CANDY SERWETKOWE 
:)
 Zasady standardowe:
1. Zostawcie komentarz pod tym postem - 1 osoba zostawia jeden komentarz (będzie mi łatwiej);
2. Umieśćcie na swoim blogu osobny post z podlinkowaną informacją o candy, bądź podlinkowaną fotkę (link do bloga lub posta);
3. Miło mi będzie jeśli zyskam też nowych obserwatorów.

Uwaga! Candy organizowane jest dla osób posiadających bloga. W uzasadnionych przypadkach zastrzegam sobie prawo do przesunięcia terminu losowania. W zależności od ilości osób chętnych do zgarnięcia nagrody - możliwe dokładki.

Zgłaszać możecie się do północy 31-ego maja, losowanie odbędzie się 1-ego czerwca (w Dzień Dziecka ;) ), wtedy też podam zwycięzcę
 :)




13 komentarzy:

  1. No to ja chyba zacznę listę:).
    http://decomrowka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że JUŻ jesteś jeśli możesz to wyślij mi adres domowy;)
    Pozdrawiam balerinka ;)
    Ja jeszcze walczę z katarem po anginie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się z chęcią zgłaszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się ustawiam w kolejce :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapisuję do zabawy:) Obserwuję już od jakiegoś czasu ale pod pod inną nazwą:) więc zaobserwowałam jeszcze raz:)banerek dodałam tutaj:http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. z przyjemnością się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo tyle serwetek :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Z okazji trzecich urodzin życzę Ci kolejnych wspaniałych inspiracji i realizacji blogowych założeń:) Techniką decoupage jestem zachwycona, dlatego też poluję na te cudne serweteczki:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do zabawy i do obserwatorów,banerek na http://wytworkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje rocznicowe i dołączam do grona marzycieli ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)