Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 14 lutego 2013

Wymianka w kropki i "MEGA PAKA" dla mnie :D

W końcu finał wymianki w kropki i mogę się chwalić, ale najpierw pokażę Wam co ja wysłałam mojej parze wymiankowej - Anecie
Taki zestaw w kropeczki - przepiśnik, chustecznik, kosmetyczka;  troszkę przydasi, słodkości, herbatka (kawka wpadła po drodze ;)) i karteluszka z biedronkową karteczką 
:D
Dokładniej pokaże tylko kartkę, 
a resztę możecie zobaczyć na blogu http Anety
:)

 A wczoraj świtem (godz. 7:30 rano) ja dostałam swoją paczuszkę (tfu, co ja mówię! MEGA PAKĘ!) od Anety. Jakaż była moja radość! Baaa... była?! Jest nadal! Zobaczcie jakie cuda 
:D
 Śliczna filiżanka w kropusie razem ze spodeczkiem w kropusie i rozgrzewającymi herbatkami oraz
serducha w kropusie (już wczoraj zawisły w kąciku do pracy)
:)
 Przydasie scrapowe i decou: papierki, serwetki i dziurkacz
:)
 Kubeczek w kropusie - w sam raz na króciutkie pędzelki będzie, ale do zdjęcia pozowały w nim słodkości
:D
 Cudna, wielka brocha w kropy
:D
 Ciąg dalszy przydasi: wstążeczki w kropusie i malutkie złote i srebrne elementy
:)
 Ah... no i Gacio zadowolony bo dostał kapciocha do gryzienia
:D
Ślicznie dziękuję za MEGA PAKĘ i cudowności jakie w niej znalazłam, a Tobie Malutka za SUPER wymiankę i wylosowanie dla mnie takiej pary 
:D
I jeszcze udanych Walentynek wszystkim...
:)

2 komentarze:

  1. I ja również ślicznie dziękuje za *prezenciory* :)
    Oj ja szczęściara ,
    a inni niech zazdroszczą Nam ;O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności kropeczkowe stworzyłyście.
    Dziękuje za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)