Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 5 lutego 2013

Ja już mam :)

Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka od Iwony, która była moją para wymiankową w Wymiance Sercowej u Zu. Wiem też, że paczuszka ode mnie też już do niej doszła i mamy pozwolenie od Zu na publikowanie zdjęć...
:)
Ode mnie Iwona dostała
o
- chustecznik w serduszka
- karteczkę z serduszkiem
- komplet biżuterii serduszkowej
- kilka "moich "różyczek" w pudełeczku z serduszkiem
- aniołka z serduszkiem w pudełeczku z serduszkami
- przydasie: wstążki, cekiny i inne drobne przydasie oraz taśmę w serduszka
- herbatka i słodkości

 A ja od Iwony dostałam:
- kolczyki i breloczek z serduszkami w pięknym - różowym - woreczku
- garść koralików
- garść przydasi scrapowych: trochę papierków, napisy, perełki
- słodkości, a w nich moja ulubiona czekoladka truskawkowa, której już nie ma na zdjęciu bo została spałaszowana od razu po otwarciu koperty 
:D
Dziękuję za wymiankę
:) 
I cóż...? 
Pozostało teraz czekać jeszcze na finał Wymianki w kropki i reakcję obdarowaniej przeze mnie Anety - mam nadzieję, że będzie również zadowolona jak Iwona
:)

5 komentarzy:

  1. wspaniałe paczuszki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty!! Cieszę się bardzo, ze tak sprawnie i szybko Wam poszło. Dziękuję za udział i ściskam ciepło!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,hej
    Ja już od Ciebie mam ,moja już powinna być w Twoich rączkach :-D
    Z euforii co przyszło od Ciebie,chochlik-Karolina ,usunęła całą kartę pamięci -zdjęcia.
    Czekam na zdjęcia od Ciebie.
    Mam nadzieję,że uśmiech zagości u Ciebie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po odebranie wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)