Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 22 lutego 2013

Diabelskie wyzwanie

Dzisiaj karteczka na Wielkanoc, która wydaje mi się, spełnia wytyczne z wyzwania kolorystycznego w
Diabelskiem Młynie....
 Kolory: jasny niebieski - brązowy - kremowy.
Moje - na zdjęciach - niestety trochę przekłamane przez śnieżycę za oknem 
:/
 Piękny digi stempelek z zajączkiem schowanym za pisanką znalazłam u Margaret, 
a napis... no właśnie... niestety nie pamiętam skąd go mam...ale jak tylko sobie przypomnę, znajdę w sieci lub ktoś mi podpowie - natychmiast napiszę skąd go wzięłam
:)
Kropeczki, motylki i błyszczące dżety
:)
Bez kokardki też się nie obyło
:)
I mały embossing na pisance 
:)
Do zobaczenia 
:)

4 komentarze:

  1. Gdzie to ten kicak schował? za pisanką? nie łądnie:) a karteczka ładna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)