Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 6 lutego 2013

"Czuję Miętę'

Kiedyś brałam udział w organizowanej przez Viol zabawie w Albumy Węrdowne. Zdjęcia wszystkich, oprócz jednego, pokazałam na blogu. Nie pokazałam albumu Kuby, bo Jego album zaginął i nie dotarł do mnie... 
:(
Zrobiłyśmy mu jednak album - zamiennik... I tam się wpisałam, niestety nie wiem czy ten album do Niego dotarł...? Ale ja znalazłam w komputerze zdjęcia mojego wpisu do tegoż albumu i myślę, że mogę je Wam pokazać zanim będę mogła pokazać zdjęcia z kropkowej wymianki...
:)
Tylko uwaga, dużo zdjęć i mocno miętowo! 
;)








4 komentarze:

  1. slicznie wyszedł pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zgadzam sie z Paulinka sliczny:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam i będe zaglądać częściej aby oglądać te "cudeńka stworzone własnoręcznie" a i też jestem dziwna:} śliczny albumik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)