Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 23 stycznia 2013

Cisza przed burzą ;)

Cisza u mnie jak makiem zasiał... 
Cisza przed burzą oczywiście... bo zapisałam się na dwie wymianki. 

Szykuję się do tych wymianek i do kolejnego wyjazdu na kolejny miły weekend we Wrocławiu, dlatego taka cisza tutaj
:)
Na wymianki - co prawda - mam już  prawie wszystko gotowe ale pokazać nie mogę. Najpierw paczuszki muszą zobaczyć osoby obdarowane
 :)
Mogę Wam jednak powiedzieć co będzie w paczuszkach. W jednej na pewno serduszka, w drugiej na pewno kropki...
:D
Czekajcie więc grzecznie tak jak i ja czekam na swoją niespodziankę i rozlosowanie par wymiankowych i do zobaczenia
:)


4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za reklamę :)
    Cieszę się, że dołączyłaś. W sobotę poznasz swoją parę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. weekend we Wrocławiu? :) ja ostatni tam spędziłam, a najbliższy w stolicy będzie :) a potem znów wpad do Wrocka (poniedziałek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, we Wrocławiu :) Weekend obejmie też poniedziałek :)

      Usuń
  3. Witaj , tu *mała* osóbka z pomorza , będzie mi niezmiernie miło jeśli podpowiesz mi co brakuje Ci w Twoich skarbach a za czym tęsknisz ?balerinka
    PS.Zazdroszczę Wrocławia ,ostatnio byłam tam 3lata temu (WIEKI) :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)