Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 9 września 2012

Ręka i szyja...

W czwartek wieczorem telefon:
M: Madziu, ja czegoś potrzebuję...
Ja: Co tam?
M: Tam miałaś taką bransoletkę, taka złota z białym, jakoś tak...bo ja na przyszły tydzień potrzebuję rękę i szyję... Ja w poniedziałek będę.
Ja: Miałam, ale już nie mam...ale może coś wykombinuję...
:)

Kombinacje się udały, 
złoty komplet ręka i szyja czeka sobie grzecznie na jutro
:)

A tak poza tym - problemy z prądem, a więc ograniczony dostęp do komputera i innych urządzeń elektrycznych, np. suszarki :/

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)