Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 2 września 2012

Niebieskie pudełeczko i wyzwania

Dawno nic nie pokazywałam, ale jakoś tak... weny nie było. Poszła gdzieś sobie, czy coś...?
Ale jakoś w końcu wróciła... 
:)
Dziś do pokazania niebieskie pudełeczko na biżuterię daną w prezencie... 
:)
I choć nie lubię za bardzo procować z niebieskim, myślę, że sobie poradziłam... 
:)
 Niebieski papier zrobiony przeze mnie - wypsikany, wystemplowany, zapisany maszyną, wytuszowany aby wyglądał na dużo starszy.
Wyszedł taki "zamrżony" - może dla ochłody w ciągle panujące upały...? Co prawda na termometrze już nieco mniej, ale dla mnie jeszcze za gooorrrąco!
Po bokach też ozdobione - dla lepszego efektu
:)
 I kilka szczególików
:)
 Skręcana róża - potuszowana i pobrokacona plus malusia perełka w środek, 
motyl zembossowany
:)
Mam nadzieję, że obdarowanej spodoba się zarówno opakowanie jak i zawartość. A w środku taki komplecik
:)
Pudełeczko jest postarzane, co prawda w nietypowym - niebieskim kolorze, więc zgłaszam je również na Diabelskie Wyzwanie z Konstancją8 w Diabelskim Młynie.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)