Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 10 lipca 2012

Pokazuję... ;)

Normalnie nie mogę, ja przy takich temperaturach nie funkcjonuję! Nie to, że nie funkcjonuję normalnie, tylko po prostu nie funkcjonuję wcale... Przedwczoraj na moim termometrze, wcale nie do słońca, było 36 stopni! kto to wytrzyma!? No ale nic... wczoraj i dziś już jest znośnie... więc... pokazuję... 
Nagrody w moim candy, które już doszły do zwyciężczyń...

Oto pierwsza nagroda:



 Nagroda pocieszenia:

Mam nadzieję, że się podoba i się przyda 
:))

5 komentarzy:

  1. Na pewno się spodobają!! Ich widok to dla mnie zachęta do brania udziału w takich zabawach!!:D:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i bardzo przydatne nagrody :0

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo, bardzo zadowolona. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pogody to wiem coś o tym. W takich tropikach mój organizm również przestaje funkcjonować. Śliczne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa właścicielka napewno jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)