Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 1 lipca 2012

Losowanie

Mimo, że nie mam nastroju na radosne wydarzenia, obiecane losowanie. 
Musicie wierzyć mi na słowo bo nie zrobiłam screenów z Randoma...

Jeśli chcecie poznać zwycięzcę, proszę zajrzeć TUTAJ 

:)

Ale, ale...

:)

Na candy zapisało się dużo osób, więc postanowiłam wylosować jeszcze jedną nagrodę... 
A kto ją dostanie? Zajrzyjcie TUTAJ

Nagrody to niespodzianki, więc pokażę dopiero jak dotrą do szczęśliwców...
A tymczasem na maila poproszę o Wasze adresy 
:)

A dla Marzenki znicz ode mnie... 
tutaj - bo nie mogę pojechać na pogrzeb...
:(

Śpieszmy się kochać ludzi... tak szybko odchodzą...

4 komentarze:

  1. Gratuluję szczęściarom, dziękuję za zabawę i zapraszam na moje słodkości....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczynią:-)
    Moje kondolencje ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupi!! Jak ja się cieszę!! Dziękuję ślicznie za zabawę i oczywiście za wygraną. Zaraz wysyłam maila. Przy okazji również dołączę się do kondolencji [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłka do mnie dotarła, a w niej same cudowności. Dziękuję ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)