Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 28 lipca 2012

Kartka na I rocznicę ślubu

Dzisiaj jeszcze karteczka na pierwszą rocznicę ślubu. 
Wiem, że już dotarła, więc mogę pokazać... 
:)
 Kwiatek robiony na szydełku i dwa papierowe. 
Malutki skręcony z koła, większy zrobiony z nowych dziurkaczy...
Papier, który służy za tło wykonany został również przeze mnie domowym sposobem
 z pożółkłej kartki w kratkę,
 z mocno starego zeszytu...
:D
Jeśli będą chętni, pokażę jak zrobić taki papier...
 Serduszko z tekturki potuszowane i pozłocone klejem brokatowym
:)
 Naklejki też wykorzystałam i baardzo ładnie się wkomponowały...
:)
 I stempelek - oczywiście od Joli
Kartki czasem wychodzą ładniejsze i bardziej mi się podobają, a czasem jakoś nie jestem z nich zadowolona. Nie wiem jak Wam, ale ja muszę powiedzieć, że z tej jestem akurat baaardzo zadowolona i baaardzo mi się podoba 
:)

Ps. żeby nie zapeszyć - chyba ciut ze mną lepiej, może to po Waszych życzeniach w poprzednich komentarzach...? Dziękuję :*

4 komentarze:

  1. Przepięęęęękna karteczka.
    Świetny styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. faktura, kolor, szczegóły, wszystko piekne

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne prace i jestem ciekawa jak zrobiono ten papier

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)