Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 18 maja 2012

Zestawik urodzinowy

Mam informacje, że zestawik urodzinowy dotarł do solenizantki, 
więc mogę pokazać...
Karteczka, świecznik i mały zestawik przydasiowy, 
którego zapomniałam obfocić...

Świecznik zdekupażowany, spękany
:)

Ps. Wiecie co? Wkurza mnie ten nowy Blogger... jakoś nic nie mogę w nim zrobić... :/

2 komentarze:

  1. oj cudny komplecik :)
    napisz mi proszę czego używasz do dekupażu.. nie chcę w to pakować mnóstwa pieniędzy, ale chciałabym zrobić kilka rzeczy... na początek mam chustecznik i pudełko na herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestawik :)Nowego Bloggera też nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)