Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 29 maja 2012

Przecudowne Candy u Madzieńki

Musiałam! 
Po prostu musiałam zapisać się na takie genialne Candy u....
ha!
Mojej imienniczki 
:D

Zwariowała kobieta  oddając coś tak pięknego!
Z czego oczywiście ja się cieszę! 
:D
Normalnie jakby udało mi się wygrać... 
No normalnie ucałuję kobietę ze wszystkich sił!
:D
Powiedziałabym - nie zapisujcie się! żeby większe szanse dla mnie były... hehe... ale i tak Was nie przekonam... Poza tym tam już tyle osób w kolejce, że ho ho...

1 komentarz:

  1. Kobieta chyba naprawdę "zwariowała" :) Piękna rzecz!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)