Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 16 maja 2012

Informacja...

Co prawda coraz rzadziej daję zdjęcia na bloga, ale to mnie nie ma, to to, to tamto... bardzo Was przepraszam, ale jakoś tak wychodzi... Ważne, że już jestem po wyjeździe, już wracam do normalnego trybu życia i nadrabiam zaległości w jedzeniu hihi
Jestem już i narazie nigdzie się nie wybieram...

I mam dla Was niespodziankę... :)
W czerwcu mijają 2 lata mojego blogowania (niekiedy mniej efektywnego) i z tej okazji szykuję dla Was CANDY :)
Co prawda jeszcze nie wiem co będzie nagrodą i kiedy odbędzie się losowanie, muszę pomyśleć, ale już Was uprzedzam. Kto chętny niech zagląda na mojego bloga, niebawem ogłoszenie Candy.
Pozdrawiam Was ciepło :)

3 komentarze:

  1. to byłaś we Wrocławiu? i nie dałaś znać? :( odwiedziłabym Cię....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano byłam Kiniu :) cały długi weekend i kawałek...

      Usuń
  2. Cieszę się bardzo, że wróciłaś :)Koniecznie nadrób zaległości nie tylko w jedzeniu, ale i w blogowaniu ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)