Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 19 maja 2012

2 latka

Jak pisałam jednym z poprzednich postów, w czerwcu mijają 2 latka odkąd prowadzę tego bloga,
 a więc...

ZAPRASZAM NA CANDY!

Zasady:
1. Zamieszczamy komentarz pod tym postem do 30 czerwca
2. Umieszczamy podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
 3. Czekamy na losowanie, które odbędzie się 1 lipca (zastrzegam sobie prawo do przełożenia terminu losowania - z przyczyn losowych), w którym wylosuję jednego zwycięzcę

Nagroda w Candy narazie zostanie niespodzianką...być może zobaczy ją tylko zwycięzca, ale na pewno dobiorę coś pod jego gust :)




53 komentarze:

  1. zapisuję się z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza ^^ Z chęcią się zapisuję i czekam na wyniki. Uwielbiam candy niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz tak cudne rzeczy, że ślinka bardzo mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością się zapisuję, bo uwielbiam niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję 2 roczku i zapisuję się z przyjemnością...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam i gratuluję 2 latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Два года это много, и пусть на этом не заканчивается! Желаю новых свершений и идей!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tych dwóch lat :) i już się ustawiam w kolejce po słodkości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też gratuluję dwóch lat i również się zgłaszam :) Zapraszam też na moje candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 latka to sporo:) Gratuluję i zgłaszam się na candy- uwielbiam niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! :) A baner tu: http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. witam:) i ja z chęcią zapiszę się na Twoją niespodziankę:):) Banerek wkleiłam na swoim blogu hafcikowoyolci.blogspot.com
    Pozdrawiam niebiesko yolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ogromną przyjemnością przyłączam się do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, dołączam się do kolejeczki. Nie miałam okazji być u Ciebie wcześniej, ale myślę, że zawitam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja lubię niespodzianki, więc z chęcią ustawiam się w kolejce :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie się zapiszę na niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja do zabawy :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niespodzianki miła rzecz, więc się zgłaszam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zgłaszam się do zabawy:)
    Pozdrawiam
    bizuteriaeltiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. UUUU.... Niespodzianka! Uwielbiam niespodzianki. Szczególnie te słodkie więc staję ochoczo w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 urodziny bloga to poważna sprawa :) ..życzę Ci, aby było więcej takich okazji do świętowania. Bądź tu dla nas i twórz nadal takie piękne rzeczy jak do tej pory :) ! a tymczasem zapisuję się do candy :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię niespodzianki a do tego bardzo mi sie tu podoba więc ustawiam się w kolejce:) i gratuluję wytrwałości w tak długim prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce do losowania. Życzę wielu następnych owocnych lat blogowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz tu zawitałam i jestem pod ogromnym wrażeniem! Piękne prace! Również ustawiam się w kolejce :) Zapraszam na mojego bloga -> www.aicha16.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i liczę na więcej.... Piękne prace robisz...Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam niespodzianki :) bardzo chętnie sie zapiszę :) pozdrawiam serdecznie olenkaja.blox.pl P.S. cudne tło bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopisuję się do niespodziankowego candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba... bardzo chętnie zapiszę się na Twoje Candy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również się zapisuję i niecierpliwie losowania oczekuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaglądam na Twojego bloga od jakiegoś czasu i nadziwić się nie mogę. Dlatego chętnie węzmę udział w zabawie i cicho będę liczyć na wygraną:D Pozdrawiam!!
    realizacjamarzen1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja też ustawiam się w kojejce i dodaję banerek ;-)
    Oliwka

    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się i ja.
    http://chica111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. brzmi tajemniczo, ale chętnie dołączę do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się ;D
    cukierkowy-warsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super zapisuje się
    http://czarna-baba-jaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście stawiam się w kolejce :-) Może teraz mi się poszczęści :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :D
    pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe rzeczy tworzysz :)
    Pozarawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam niespodzianki :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  43. mam nadzieję że jeszcze zdązyłam się przyłączyc

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam swoją candydaturę:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ! blitz-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. zapisze się na Twoją niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie wezmę udział!

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Niespodzianki są najlepsze! :) Mam nadzieję,że może to mi się uda! :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)