Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 24 kwietnia 2012

W ZOO

Ostatnio rzadko zaglądam, mało też rzeczy robię. Niestety... a wszystko przez to, że już drugi miesiąc jadę do Wrocławia (w wiadomym celu) i kurczę dojechać nie mogę!
Ciągle mnie przekładają! 
Oby udało się w końcu jutro pojechać...
Tymczasem...
Wiosna przyszła... można tak powiedzieć... a u Nas... po modernizacji w poniedziałek oficjalnie otwarto Nasze zoo. I ja oczywiście na tym otwarciu byłam... 
:D
Mam na to kilka dowodów:

 Nie wiem jak udało mi się zrobić takie piękne ujęcie, zwłaszcza, że było tyle ludzi, że co chwila ktoś mnie popychał, albo właził w kadr, albo odbijał się w szybie, ale się udało 
:)

 Lwy pięknie pozowały...


 Pantera niekoniecznie...

 A tygrys to już w ogóle najchętniej wszystkich Nas by pogonił...

Gibony mają wielki wybieg...
 I reagują na "ZIOMAL!"







 Tutaj jak zwykle wszystko się wygrzewa...

Rybek było całe mnóstwo tutaj tylko kilka... 


Strusie reagujące na "Eeee!"
I
I starutki wielbłąd, którego pamiętam jeszcze z czasów jak malutka byłam... 
Oczywiście t tylko część zwierzaczków. Niedźwiadki niestety były schowane, więc na nie z aparatem zapoluję jak będzie cieplej... Powstała jeszcze w Naszym zoo motylarnia, a w niej między innymi takie cuda:


Niestety było tam tak parno, że zrobienie dobrego zdjęcia graniczyło z cudem, 
a jest co fotografować bo poczwarek było prawie dwieście! 
Powiem Wam tylko, że te motyle są ogromne, wielkości prawie mojej dłoni!
 Zdjęcia powyżej z netu.

A gdyby ktoś był zainteresowany np. adopcją jakiegoś zwierzaczka z Naszego zoo lub zwiedzaniem zoo wirtualnie, to zapraszam

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia Ci wyszły, zwierzaczki kochane - jak z obrazka :)A do Wrocławia po co się wybierasz, jeśli można wiedzieć? Trzymam kciuki żebyś dojechała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu cudne zdjęcia niczym z safari:)Mocno trzymam kciuki za "wrocławską "wyprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! A ta motylarnia musi być cudowna! Pierwsze zdjęcie z lwami jak z bajki, a dwa ostatnie - rewelacja, szczególnie ten żółty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od dawna mam chęć na wycieczkę do ZOO tylko czasu ciągle brak... ale liczę że w wakacje się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te zdjecia narobiły mi ochoty na taką wyprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zoo... lata świetlne już nie byłam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)