Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 5 kwietnia 2012

Pisanka - Niebieska ze spękaniami

Co prawda za niebieskim i zielonym nie przepadam, zwłaszcza kiedy prawie cała praca jest w odcieniu niebieskim, ale takowe pisanki też zrobiłam.
Oto jedna z nich.
Oczywiście spękałam ją troszkę bo bardzo lubię spękania,
bardziej ich efekt niż nakładanie preparatów...
...ale...
Spękania robię lakierem dwu-fazowym, gdyby kogoś interesowało i nie wiem czy zwróciliście uwagę, że spękania wypełnione są perłowym proszkiem...?
Jeśli ktoś chciałby uzyskać podobny efekt, mam tani i dobry sposób - cienie do powiek, perłowe lub nie, w zależności od zamierzonego efektu.
Należy je wetrzeć w spękania, najlepiej aplikatorem-gąbeczką do cieni.
Trzeba jednak pamiętać, że cień nada tez kolor w miejscach gdzie niema spękań!
Ozdóbki na dziurkach
A tu mi się trochę spsiuło...
:(
...chciałam za dużo, za szybko...
Przed świętami jeszcze tu wpadnę z pisankami,
więc z życzeniami jeszcze się wstrzymam...

Tymczasem, dziękuję za odwiedziny i za zostawione komentarze.
Mimo, że nie było mnie sporo czasu, nie zapomnieliście o mnie...

2 komentarze:

  1. Śliczności. Świetny pomysł z cieniem do powiek. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne. Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)