Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 1 kwietnia 2012

Karteczki Wielkanocne

Niektórzy z Was upominają się o wpisy, więc dzisiaj zmobilizowałam się i mimo "zimy" za oknem, zrobiłam zdjęcia tegorocznych kartek wielkanocnych, które jutro powędrują do znajomych
:)
Wszystkie razem
Każda osobno



I trochę szczegółów. Zapomniałam oczywiście zrobić zdjęcie dzióbków i nie widać, ale dzióbki są wypukłe (polane Magikiem)




A tutaj dzisiejsza "zima" za oknem - jak już trochę przestało padać...

4 komentarze:

  1. Dzięki za wyróżnienie;)
    Ja w tym roku nie zrobiłam ani jednej wielkanocnej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aluś, ja też biłam się z czasem. Zwłaszcza, że na święta miało mnie nie być w domu...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)