Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 31 marca 2012

Nie przepadłam...

Choć powinno mnie nie być tutaj gdzie jestem, i choć nie powinnam mieć okresowo dostępu do internetu - jednak dostęp takowy mam i jestem ciągle w domu...
I jakby Wam się wydawało, wcale się nie nudzę...
:)
Aktualnie produkuję decoupage'owe jajeczka.
Są już z kurczaczkami, zajączkami, kwiatuszkami, ale na zdjęcia musicie poczekać aż po pierwsze poprawi się pogoda, a po drugie - zechce mi się je zrobić...
Tymczasem zostałam zaproszona przez dagerArtZgodnie z zasadami, muszę teraz i ja zaprosić do zabawy blogi, które mają mniej niż 200 obserwatorów. Wybieram więc:



A że pogoda jest do bani - jest zimno i brzydko - udowodnię Wam zdjęciem.
O takim :)
LinkMój kochany mały śpioch
:D

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)