Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 1 marca 2012

Lift ramki - Diabelski Młyn

Dawno nic nie publikowałam na blogu, ale jakoś nie ma wiosny.
To pewnie przez tą pluchę za oknem...
I na zmianę raz śnieg, raz deszcz, raz słońce, a głowa boli...
Ale... zobaczyłam wyzwanie Lift Ramki Jasminowasi, a po dwóch może trzech dniach mnie natchnęło. Co prawda jeszcze nigdy nie roiłam liftu, ale co tam!? Spróbowałam...
Tutaj zdjęcie oryginałuA dalej zdjęcia mojej ramki, którą zgłaszam na wyzwanie w Diabelskim Młynie.
Ramka wykonana jest z papierowej wilkliny,
wymalowanej białą akrylówką i polakierowanej lakierem akrylowym.
:)
Moja ramka ma swój tytuł, a brzmi on:
"Stokrotki i motyle - przywołujemy wiosnę"
Proponuję żebyśmy wszystkie wzięły sobie ten tytuł
do serca i przywołały w końcu piękną wiosnę
:))
Zgodnie z tytułem bez motyli się nie obyło
:)
Także tych z kalki...
:)
A kwiatki to właśnie miały być stokrotki.

Dodam tylko jeszcze, że cała ramka - oprócz ozdób - wykonana jest z materiałów ekologicznych.
Na wierzchu papierowa wiklina, pod spodem tektura
:)
Zdjęcia robione przy sztucznym świetle.

6 komentarzy:

  1. zapowiada się bardzo ciekawie, jednak byłoby nam łatwiej ocenić gdybyś pokazała ramkę w całości :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze... wcięło mi pierwsze z moich zdjęć...a dałabym coś sobie uciąć, że wczoraj jeszcze było... Już jest :)

      Usuń
  2. ramczka bardzo ladna i wiosenna :)
    dziekuje za udzial w wyszwaniu na DM :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka cieplutka wyszła, to chyba dzięki temu żółtemu kwiatuszkowi:}

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna rameczka, zapraszam po wyroznienie http://daget-art.blogspot.com/2012/03/266-wiosenny-igielnik.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)