Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 5 lutego 2012

Nie zamarzłam

Choć zdarzało się ostatnio u mnie około -30 stopni Celsjusza w nocy, jeszcze nie zamarzłam...
Po prostu nie mam ani ochoty ani weny na robienie czegokolwiek...
Może ona zamarzła...??
Jeśli tak, mam nadzieję, że szybko się rozgrzeje i wróci do normy...
Nawet nie bardzo przejmuję się tym, że zbliżają się Walentynki...
...dlaczego?
Nie muszę nic nikomu robić bo nie mam dla kogo...
Mam nadzieję jednak, że zbytnio mnie to nie przytłoczy...
:/

3 komentarze:

  1. Madziulko nie zamartwiaj się! Mrozy odejdą, a Twoje serduszko rozgrzeje, jeśli nie ten jedyny, wyśniony, to Twoi przyjaciele i blogowe fanatyczki Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć . Robisz ŚWIETNE! prace. Mogłabyśw każdej notce, tłumaczyć jak to zrobiłaś lub pokazać filmik . ? Proszęęę . ! ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze juz cieplej u Ciebie i ze wena wrocila.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)