Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 17 grudnia 2011

Szkatułeczka

Dzisiaj niespodzianka!
:)
Coś, czego jeszcze u mnie nie było.
Malutka szkatułka ozdobioną metodą decoupage, ze spękaniami...
Wydaje mi się, że wyszła nieźle, ale ciekawa jestem czy Wam się spodoba...?
Dość gadania, czas na zdjęcia.
Taaaadaaam!
Oglądajcie i weźcie pod uwagę, że to moja pierwsza tego typu praca
:)
A ja idę piec piernik
:)

12 komentarzy:

  1. jak na pierwszy raz to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Так красиво и впечатляет!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka jest przepiękna! Lubię takie spękania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, stonowana, delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza??!!!
    To co będzie jak dojdziesz do wprawy?
    Niesamowite te spękania, ślicznie wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)