Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 8 grudnia 2011

Spóźnione Mikołajki

A do mnie Mikołaj przyszedł dopiero dzisiaj...
:)
Najpierw dostałam taki zeszycik, jako prezent w Podaj Dalej u Justyny.
O taki
:)
A później przyszedł do mnie listonosz z paczuszką z Wymianką Gwiazkową u Zuzy.
A w paczuszce takie cuda
:)
A cuda te dostałam od Joli
:)
Oczywiście były jeszcze słodycze, ale nie przetrwały do momentu robienia zdjęć
hihi
Ślicznie dziękuję!!
Marzył mi się taki aniołeczek szydełkowy!
:)
A tak wyglądała paczuszka, którą ja wysłałam w Wymiance Gwiazdkowej do Asi, a w niej komplecik ozdóbek na choinkę i troszkę słodkości
:)Mam nadzieję, że paczuszka się spodobała
:)
A tutaj...
...wczorajszy widok z okna...
:D

6 komentarzy:

  1. Spodobała się! :) Jak ładnie Jola robi na szydełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prezenty otrzymałaś ale i bardzo ładne zrobiłaś ;) u mnie też biało i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi wiedzieć,że się podobało,ale i Twoje są przecudne,pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że prezenciki się podobają- i te otrzymane i te wysłane :)
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zeszycik się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)