Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 29 listopada 2011

Maleńka, z bałwankiem

Maleńka karteczka z bałwankiem dla R.
Maleńka bo ma tylko 10,5cm x 8,5cm.
Jest też do niej maleńka koperta...
:D
Karteczka dołączona będzie do bombek kusudama,
które zostały na mnie wymuszone
he he he
:o

Ciekawe czy się spodoba...?
:)
Zmyślna kokardka
:)
Bałwanek oczywiście wykonany metodą embossingu
:)
A teraz
GORĄCA PROŚBA...
Czy któraś z Was poratuje mnie takimi oto szyszkami?
Nie muszą być dokładnie takie, chodzi o to żeby nie były długie, tylko dość małe, rozłożyste... Potrzebne mi są do zrobienia drzewka... a niestety... u mnie na osiedlu na wszystkich drzewkach brak szyszek... Za dużo dzieci dookoła czy co?
:(
Dodam tylko, że kasztanów tez nie było...
:(

5 komentarzy:

  1. Na pewno się spodoba! :)jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Ci przesłać pocztą jak chcesz. U mnie szyszek w lesie dostatek:)
    Karteczka słodziutka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyszek u nas nie ma niestety ale jest pudełeczko pełne ozdób na choinkę i piękna kartka z życzeniami i herbatka a do herbatki ciasteczko i coś słodkiego :) :) Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Niestety u mnie w pobliżu lasów nie uświadczysz :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)