Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 17 listopada 2011

Kwiatowa broszka

Dziś trochę mało świątecznie,
ale za to pokaże Wam moją pierwszą zamkową broszkę
:)
Ujęcie pierwsze
;)
Ujęcie drugie
;)
A tutaj - jej miejsce docelowe
;)
Na swoim miejscu - zasłonie
:)

11 komentarzy:

  1. Bomba! Gdzieś widziałam już, coś podobnego,ta technika jeszcze przed nami , powodzenia , pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś wspaniałe cacko z zamka.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę,zdolne rączki nawet ze zwykłego zamka potrafią zrobić takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe dzieło i ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Wykonanie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pomysłowości. Broszka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś z niczego.. A wyszło świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam tę broszkę u Ciebie i przypomniałam sobie, że przecież też popełniłam broszkę suwakową. Jest chyba mniejsza niż Twoja i składa się z trzech kwiatków, ale no trzeba przyznać, że te suwaki coś w sobie mają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)