Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 22 listopada 2011

Igielnik

Dziś,
w kilka chwil,
powstała starodawna poduszeczka na igły - z tkaniny w pomarańczową kratkę.
Obszyta jest czerwoną falbanką
i
wykończona czerwoną kokardką z różowym guziczkiem...
:)
Tak wygląda na swoim miejscu
:)
I kilka zbliżeń...

4 komentarze:

  1. robiłam kiedyś w przedszkolu takie!!! na Dzień Babci, Dzień Dziadka, Dzień Matki :) hihihi
    no dobra, takie same to one nie były ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama miała taki zawieszony na maszynie,nawet kratka podobna,bardzo mi się nostalgicznie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety takich gadżetów, jest w naszych domach coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ja lubię takie małe popierdółki. Ja mam taki igielnik serducho, w dodatku uszyte z okazji walentynek przez jednego takiego amanta. ;)

    Dziękuję za wyróżnienie, w najbliższym czasie postaram się na nie odpowiedzieć.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)