Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 19 listopada 2011

Fioletowa broszka suwakowa

Suwakowe broszki spodobały mi się, tym bardziej, że w domu mam sporo bezużytecznych zamków. Dzisiaj więc kolejna - tym razem fioletowa i z zamka metalowego
:)


Ps. Ponieważ pod poprzednim postem miałam dużo komentarzy, w których piszecie, że widziałyście już takie broszki. Oczywiście sama idea wyprodukowania broszki z suwaka nie jest moja, widziałam takie broszki w sklepie, będąc na wakacjach
:)
Ja wymyśliłam sobie tylko w jaki sposób ją stworzę, choć nie zagwarantuję, że gdzieś nie zobaczycie takiej samej...
:)

5 komentarzy:

  1. Mi też się takie broszki podobają, w wakacje zrobiłam ciut inną. A z ogólną formą i pomysłem to jest tak jak piszesz- pełno tego i każdy może spróbować, bo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna ślicznotka :)
    A ja zapraszam Cię serdecznie po wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, super to wygląda!!!
    pierwszy raz widzę takie wykorzystanie suwaka :)
    i bardzo mi się podoba :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Broszka suwakowa jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu -ta mi się podoba i to bardzo.Super ją zawinęłaś i ma piękny kolor.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)