Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 6 listopada 2011

Czwarta BOŻONARODZENIOWA

Zapraszam dzisiaj do obejrzenia kolejnej świątecznej kartki.
Tym razem z Mikołajem z worem prezentów
:)
O przeszyciach też nie zapomniałam, tylko maszyna coś mi świruje
:/Mikołaj - embossing na gorąco.
Gdyby interesował kogoś puder - jest to kolor
HOLOGRAPHIC firmy Artemio

Kwiatuszek - Gwiazda Betlejemska zrobiona oczywiście przeze mnie
:)Kokardka z dżetem gwiazdą
:)
I śnieżynki, śnieżynki, śnieżynki - również z dżetami
:)
Jakoś nie mam w tym roku jakoś pomysłów na kartki Bożonarodzeniowe,
ale mam nadzieję, że te kilka się podoba...

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że się podoba. Nawet bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, chyba faktycznie pora brać sie za świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazda Betlejemska jest chyba najładniejszą gwiazdą jaką do tej pory widziałam na kartkach - naprawdę! Cała kartka zresztą bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny na blogu i miły komentarz :) Twoja gwiazda jest cudna! Perfekcyjnie wykonana! A przeszycia zazdroszczę, ja na razie zostaję przy prostymn ściegu, który wychodzi mi masakrycznie. Pozostaje nadzieja, że się w końcu nauczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Gwiazda, śnieżynki, Mikołaj... cudo! Kolorki takie świąteczne :) a przeszycia bardzo mi się podobają. Masz do nich jakąś specjalną maszynkę czy wszystko ręcznie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna karteczka, a Gwiazda Betlejemska jest cudnie wykonana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)