Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 21 listopada 2011

Ciemno-brązowa broszka

Broszka,
tym razem dla mnie
:D
Średnica kwiatka 4,5cm
A także wyróżnienie,
które dostałam od Motylka

DZIĘKUJĘ!

A oto zasady przyznania wyróżnienia...

1. Napisać od kogo otrzymano wyróżnienie.
2. Podać siedem faktów o sobie.
3. Nominować piętnaście osób.

No więc....

Siedem Faktów O Mnie:

1. Czasem jestem nerwusem :P
2. Czasem jestem zawzięta :P
3. Czasem jestem wredna :P
4. Przeważnie jestem miła i grzeczna :)
5. Jestem łasuchem :P
6. Jestem bezrobotna :P
7. Nie jestem wysportowana :P

A teraz 15 blogów...
(dopiszę jak znajdę więcej czasu)
1. Kasię
2. Kasię
3. Kubę
4. Anię
5. Jagodę
6. Dobrą
7. Aleksandrę
8. Zuzę
9. Cherris
10. Lucy
11. Anielinę
12. Gosię
13. Monię
14. Green Canoe
15. Alicję
16. Violę



10 komentarzy:

  1. takie małe a takie śliczne i na dodatek praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wychodzą Ci te suwaczkowe broszki;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!
    To dla mnie wielka radość :D

    A broszka- świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Madziu za wyróżnienie :)
    A broszki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie dziękuję za wyróżnienie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,to bardzo miłe uczucie,formalności dopełnię w późniejszym terminie,bo jutro rano idę na kilka dni do szpitala,więc zrobię to po powrocie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mocno dziękuje za wyróżnienie.
    A cacka które robisz z zamków są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry. Bardzo dziękuję że o mnie Pani też pomyślała i dostałem znaczek. Dziękuję za pamięć o mnie i za komentarz u mnie.
    Bardzo dobrego dnia i dużo miłych chwil Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie:))Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)