Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 22 października 2011

Męski "ZESZYCIK"

Nie było mnie troszkę... cóż... żołądek czasem posłuszeństwa odmawia
:/
Ale coś w międzyczasie powstało.
Chodził za mną, chodził....
Aż w końcu wychodził - obiecany panu Z.
MĘSKI ZESZYCIK...
:)
Oczywiście bez choppera
-ciężko poznać, ale tak by na to wyglądało ;)-
się nie obędzie,
tak samo jak bez przeszyć...
:D
Nie wiem czy się domyślacie, ale te "ćwieki" na rożkach to nic innego jak obcięte główki z nitów takich ehem do łatania garnków
:DTrybiki są wykonane w całości przeze mnie -
powycinane i polakierowane akrylowym lakierem, czego oczywiście na zdjęciach nie widać...
:(
A te czarne"ćwieki" to też główki tyle, że ze śrubek
:D
I jak efekt?
:)

Ach, bym zapomniała. Zeszyt to zwykły brulion 96k z twardą okładką, którą to oderwałam, ozdobiłam, następnie przykleiłam z powrotem.

6 komentarzy:

  1. Cudny!!!! Niesamowity efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo męski - tego typu prace na razie zupełnie mi nie wychodzą.. Piękna kolorystyka i stempelek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)