Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 10 października 2011

"MAŁA PODRÓŻ"

Dziś kolejny album wędrowny.
Tym razem jest to album Madzik pod tytułem
"Mała podróż",
a mój wpis wygląda tak:

Oczywiście i tym razem nie obyło się bez użycia maszyny do szycia :D
Zakochałam się w przeszyciach... :
Szkoda tylko, że mam taką starą maszynę, że w zasadzie ma tylko 2 ściegi... :/
Trzeba pomyśleć nad nową...
:D
Troszkę zbliżeń...


Mój album wędrowny już do mnie wrócił, czekam tylko na lepszą pogodę i trochę słońca żeby go obfocić i Wam pokazać bo póki co pogoda okropna do robienia zdjęć...
:(

1 komentarz:

  1. I cóż mogę napisać. Znowu bomba! Podziwiam Twój zmysł estetyczny i umiejętność tak ślicznego łączenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)