Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 9 października 2011

Album Wędrowny Majki

Dziś pokazuję mój wpis do albumy wędrownego Majki. Wpis powstał dzisiaj na szybciutko. Dlaczego? Hi Hi... bo nadrabiając zaległości blogowe zobaczyłam wyzwanie z mapką i źle przeczytałam termin, do którego można się zgłaszać. Bo termin jest do 9 listopada, a ja przeczytałam do 9 października... i oto jest. Album, w którym mój wpis stworzony jest na psychodelicznym papierze...
Pierwszą z ozdobionych przeze mnie stron zgłaszam na wyzwanie z CRAFT MAPKĄ nr 9 w Scrapgalerii
:)

Jeszcze kilka zbliżeń...
:)

A tutaj mapka wyzwaniowa.

3 komentarze:

  1. ale .. hipnotyzujący wpis!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, nietypowa interpretacja craft mapki :) Podoba mi się Twój wpis w wędrasia. Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką na blogu Scrapgalerii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)