Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 3 sierpnia 2011

Na ślub - kartka

Dziś obiecana kartka ślubna, która dołączona była do albumu...
:)A na niej motylek według kursu Kuby
Embossowany na gorąco napis, a w zasadzie tylko pierwsze literki imion...
Piękna rameczka, a w środku para, którą już znacie...
I druciki z perełkami...
:)
Niestety zapomniałam obfocić pudełeczka, w które była zapakowana...
:(

5 komentarzy:

  1. Śliczna! I piękne te Kubusiowe motyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Bardzo Pani dziękuję za zaproszenie i faktycznie motylek z mojego przepisu ale jakiś ładniejszy. Bardzo się cieszę że moje przepisy się przydają aż się chce wymyślać więcej. I proszę zobaczyć przepis jest jeden a każdy zrobi trochę innego motylka i to jest właśnie super. Normalnie jak w naturze. A kartkę Pani zrobiła bardzo ładną i ma Pani taki superowy papier wytłoczony. Ja też do Pani zaglądam ale w milczeniu no tak wyszło i za to przepraszam. Ta pogoda nas wykończy. Co chwilę deszcz i człowiek taki chodzi jakiś do tyłu nawet komentarza nie ma siły napisać. Mam nadzieję że u Pani jest lepsza pogoda. Normalnie do bani ta pogoda i to na wakacje.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku co ja się namęczyłem żeby Pani wstawić ten komentarz. Mój komputer zwariował z duszności czy coś.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka ma tak przepiękny styl :)
    jest naprawdę cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)