Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 26 sierpnia 2011

Jadę na urlop :D

Mam nadzieję, że dziś jeszcze uda mi się wszystko dopiąć na ostatni guzik i jutro jadę na urlop, więc dziś przyszłam się pożegnać na jakiś czas
:)
A ze sobą wezmę karteczkę dla Kasieńki, o taką:
Ściągnęłam na niej troszkę od Kuby
:)
A kartka dołączona będzie do takiego aniołka:
Niestety żaden album nie dotarł już póki co do mnie,
więc dziewczyny będziecie musiały poczekać aż wrócę
:)

Do zobaczenia wkrótce!
Pa pa!
:)

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę urlopu i życzę miłego wypoczynku! Dla mnie w tym roku niestety nie udało się wyrwać, więc tym bardziej zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego urlopu, karteczka fajniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Życzę udanego urlopu i do miłego zobaczenia po powrocie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu wypoczywaj i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Oj jak miło oglądać taką kartkę w Pani wykonaniu i cieszę się że byłem dla Pani natchnieniem. A ja właśnie mam w rękach Pani album przeciw chandrowy. Jutro już będę pokazywał jak się wpisałem to jak Pani wróci to zapraszam. A karteczek złotych tych malutkich chyba zabrakło na wpisy to ja się zapisałem na odwrocie bo nie mam takiej karteczki żeby dołączyć złotej.
    Dobrego odpoczynku Kuba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)