Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 6 sierpnia 2011

Albumy wędrowne

Dziś - w końcu skończyłam albumy wędrowne. Niektórzy mogę pomyśleć, że przecież miałam dużo czasu, ale albumy dostałam dopiero w czwartek...
Tak, tak - albumy - bo Wiola rzuciła mnie na głęboką wodę i od razu dostałam dwa albumy do wpisu... Ciekawe czy spodobają się właścicielkom?! Mam nadzieję, że choć trochę!
:)
Pierwszy pokażę Wam, album Reny, którego temat to
"Jaki byłby świat w kolorze fioletowym?"
Według mnie wyglądałby tak:

To zdjęcie jest oczywiście zrobione na mojej działeczce, choć co prawda troszkę upiększone fioletem...
A tu jestem ja - gdyby ktoś nie mógł się dopatrzeć...
;)
Embossowany motylek - ostatnio mam obsesję embossowania
:D
Zresztą nie tylko embossowania, ale również szycia - szycia papierów oczywiście.
Jej, jakie to wdzięczne zajęcie i jak pięknie wszystko później wygląda!
:D
Kwiatuszki - wyszły jakieś takie niebieskawe, ale w rzeczywistości są fioletowe!
:)

A teraz album Moni, którego temat przewodni to:
"Dmuchawce, latawce, wiatr..."
:)
A oto moja interpretacja:
Oczywiście embossowany motyl
:)
Nie mogło zabraknąć latawca
:D

Wiersze i pozostałe zdjęcia dmuchawców - źródło internet, bo u mnie tak lało, że dmuchawce wybiło co do jednego...
Oczywiście jak już zrobiłam zdjęcia, zorientowałam się, że ani w jednym ani w drugim albumie się nie podpisałam
:o
Cóż... niespodzianką więc będzie gdzie się podpisze
:D

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają Pani wpisy. Pomysł z latawcem też miałem podobny. Ciekawe ile latawców zbierze Pani Monia w tym albumie. A Pani Rena będzie pewnie szczęśliwa widząc świat tak jak lubi. Ja właśnie skończyłem wpisy do albumów Mai i Pani Madzik. Wcześniej się wpisałem do albumu Pani Zuzanny. To już 3 mam na koncie. W poniedziałek podam dalej te dwa. i wtedy będę pokazywał. Już się nie mogę doczekać następnych wędrowników ale najbardziej mojego żeby już powrócił z wpisami. Ale będzie pamiątka Prawda?
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak dalej pójdzie to wróci do mnie przepiękny album :D A wpisy bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam przypadkiem i ... się zachwyciłam. Chyba zostanę na dłużej. Twoje prace, to naprawdę cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)