Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 17 sierpnia 2011

Album - MOJE ANIOŁY

Czekałam, czekałam aż w końcu się doczekałam kolejnego wędrującego albumu. Tym razem jest to album zatytułowany "Moje Anioły", jest to album Zuzi, a przyszedł do mnie wczoraj. Wczoraj też powstał pomysł na wpis i wczoraj także ten wpis został zrobiony :D
A wygląda tak:Oczywiście i tym razem mam nadzieję, że się spodoba...
:)
Kilka zbliżeń jeszcze:
Z tej anielicy jestem baaardzo dumna!
A czemu?
Otóż anielicę pomalowałam kredkami akwarelowymi, z którymi zbytnio do czynienia nie mam, więc wydaje mi się, że udało mi się ją pomalować ładnie...?
Prawda...?
:) Anielica jest pobrokacona...Aniołki również ozdobione brokatem...Oczywiście nie mogło tez zabraknąć embossingu, dlatego są też embossowane na gorąco niebieskie motyle...I przeszyć oczywiście!
Tym razem zielonych...
:)Na koniec jeszcze wierszyk "kolorowe Anioły"Wierszyk i zdjęcia - tak samo jak w poprzednich albumach - z internetu.
:)
A teraz ciekawostka...
Nie wiem czy zwróciliście uwagę jaką czcionką pisane są wyrazy...?
Tak, tak...
Niektórzy z Was pewnie domyślają się czym wyrazy te były napisane...
Otóż...
Przypomniałam sobie, że mam w domu pewien zabytek
MASZYNĘ DO PISANIA
I to jaką!
Nie elektryczną, a mechaniczną
:D
Taką walizkową...
I pomyślałam sobie, że będzie idealnie pasowała do użycia jej w scrapach!
I oto jest!

5 komentarzy:

  1. masz maszyneee??;D;D;D ojjj Madziuu;D;D zazdrosze:):) wpis cudowny:) jak zwykle oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle- tylko rzucam okiem.. ;)
    Czekam z niecierpliwością na oryginał- wtedy dokładnie pooglądam :)
    Bardzo dziękuję za wpis!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu prześliczny wpis :)Jak Ty te przeszycia robisz? Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Motylku :) Przeszycia robię maszyną do szycia :) Nastawiam zyg-zaka odpowiedniej długości i szerokości i jadę - czasem mniej lub bardziej prosto ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)