Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 23 lipca 2011

Po... imieninowo!

Nie wytrzymam!
Muszę się pochwalić prezentem jaki dostałam na imieniny.
Aniołek Optymistyczny przyleciał do mnie z daleka, od Kasi...
:)
Musze wam powiedzieć, że Kasia normalnie czyta w moich myślach! Dlaczego? A bo właśnie niedawno tak sobie myślałam, ze muszę sobie zakupić jakiegoś pięknego Aniołka, a tu Aniołek sam przyszedł do mnie...
:D
Wiem Kasieńko, że tego nie zobaczysz, niemniej jednak ślicznie Ci z tego miejsca
dziękuję
!
:*
A tak wygląda Aniołek bez opakowania...
:)


Ma takie piękne przesłanie...
:)
Ma też przesłanie pod spodem - na podstawce,
ale tamto jest tylko dla mnie
;)
Aniołek - jak tylko uprzątnę trochę biurko - będzie stał przy mnie na biurku i za każdym razem przypominał mi jak bardzo OPTYMISTYCZNIE działa na mnie Kasia (hehe) i mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogły się z Kasią zobaczyć i uśmiać do bólu brzucha - na żywo...
:D
Dziękuję za pamięć również dziewczynom:
Justynie, Karolinie i Alicji za karteczki.
LinkDziękuję również Karinie za pamięć i karteczkę, którą pokażę przy okazji bo zapomniałam zrobić zdjęcie...
:/
Wiem, wiem... pamiętam.
Muszę spełnić warunki otrzymania wyróżnienia...ale to później.
;)
Albo jutro...(?)
Tak, na pewno jednak do poniedziałkowego wieczoru bo wybieram się na poleżuchę, jak to Pan Generał Stanisław powiada...
:D

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)